PALNIKI GAZOWE BEZPOŚREDNIEGO SPALANIA

Ze względu na ciągły rozwój technologii, na rynku światowym nieustannie powstają nowe rozwiązania. Metody, których prawdopodobnie nie wyobrażaliśmy sobie jeszcze parę lat temu, teraz stają się standardem. My również staramy się nadążać za nowościami technicznymi i wprowadzać je do naszej oferty.

Właśnie dlatego nasza firma SAIMA SERVICE POLAND chętnie wdraża rozwiązania grzewcze oparte na płaszczyźnie produktów firmy RIELLO.  W Polsce reprezentowanej przez firmę RIELLO PALNIKI Sp. z o.o. z Wrocławia.

Palniki gazowe bezpośrednie Riello:

Wśród najnowszych rozwiązań firmy Riello dla kabin lakierniczych wyróżnia się palniki technologiczne serii RX – do bezpośredniego spalania gazu w instalacjach wentylacyjnych.
W przeciwieństwie do starszych rozwiązań konkurencyjnych palniki RX wykazują się najczystszym spalaniem, spełniając rygorystyczne normy europejskie w zakresie emisji tlenków węgla i azotu.

Spalanie gazu w palniku RX instalowanym w kabinie lakierniczej jest niezależne od jakości strumienia powietrza technologicznego, ponieważ posiada on własny wentylator zmiennoobrotowy, z którym zsynchronizowany jest układ zaworowy gazu. Również walcowa głowica spalania stanowi technologiczny szczyt obecnych możliwości materiałowych w dziedzinie technik materiałów żarowytrzymałych.

Zazwyczaj zasada pracy palnika w kabinie lakierniczej polega na wymianie ciepła. Natomiast palnik gazowy bezpośredni miesza powietrze technologiczne z czystymi chemicznie spalinami.

Palniki gazowe bezpośredniego spalania – korzyści:

  • oszczędność bezpośrednia 16-18%

    1

    wynikająca z braku strat kominowych

  • oszczędność pośrednia

    radykalne skrócenie czasu osiągnięcia zakładanych temperatur

    2

    oszczędność pośrednia

  • oszczędność wynikająca ze skrócenia i przyspieszenia procesu naprawczego w skali MAKRO

    3
  • brak kosztownych elementów podlegających zużyciu ( wymiennik ciepła)

    4

    brak kosztownych elementów podlegających zużyciu ( wymiennik ciepła)

  • brak komina spalin ( opłaty od emitera )

    5
  • brak agresywnych chemicznie skroplin

    6

    brak agresywnych chemicznie skroplin

  • dokładna stabilizacja temperatury

    7

Interesują Cię nowości techniczne?

Zajrzyj do naszych publikacji: