Transport szynowy : ZAKŁADY PRODUKCYJNE ORAZ BAZY NAPRAWCZE TABORU

KABINY LAKIERNICZE TRAMWAJOWE


Szybko postępujący renesans  komunikacji tramwajowej w dużych sieciach aglomeracyjnych oraz dostosowywanie bazy taborowej do wymagań XXI wieku oraz wymagania techniczno-serwisowe stawiane przez wytwórców takich jak bydgoska PESA, czy bolechowski Solaris sa wyznacznikiem konieczności rozwoju własnych możliwości naprawczych przez zajezdnie.

SPECYFIKACJA KABINY LAKIERNICZEJ

Eksploatacja tramwajów w środowisku ruchu miejskiego nieuchronnie generuje mniejsze lub większe uszkodzenia komunikacyjne, które trzeba naprawić jak najszybciej, aby nie blokować pojazdu pod wiata zajezdni. Koszt transportu jednostki do wytwórni z uwagi na konieczność użycia specjalistycznego transportu jest poważny, dlatego w lwiej części zdarzeń ekonomiczniej jest naprawić szkodę w własnej zajezdni. Do tego celu potrzeba posiadać specjalistyczną kabinę lakierniczą. Kabiny lakiernicze firmy SAIMA są podstawowym urządzeniem lakierniczym z zakładach produkujących tramwaje w Polsce, zaś SAIMA SERVICE POLAND posiada doświadczenie i możliwości w kwestii ekonomicznych rozwiązań dla bazy naprawczej zajezdni.